Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: OFF-TOPIC  (Luettu 255461 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Karmacoma

• Täysjäsen
  • **
    • läst.äf ämmäke
Vs: OFF-TOPIC
« Vastaus #7365 : 23.07.07 - klo:20:17 »
pitääkö täällä kohta alkaa kirjottaa kymmenen sivua paskanjauhantaa omilla mielipiteillä? D:

Kyllä, erityisesti kaikissa off topic -ketjuissa. ;)

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #7366 : 23.07.07 - klo:20:42 »
Bentsu thö Matlock :D meinas puhelin tippuu lattialle ku luin sen jutun :D pien repsahus.
/pitääkö täällä kohta alkaa kirjottaa kymmenen sivua paskanjauhantaa omilla mielipiteillä? D:
Siiis tarkoitat mitä?
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #7367 : 24.07.07 - klo:11:33 »
Siiis tarkoitat mitä?
Siis pitäisi kirjoittaa piiiitkiä viestejä, täynnä asiaa+omaa mielipidettä. Siis sellasta asia juttuu ja sitte olis melkein joka keskustelussa quote taistelu. :P

Nyt saisin päättää meenkö mie Jyväskylän suurajoille vai meenkö Ankkarockkii. Hyvä puoli ajoissa on se, että saa hyvää ruokaa. :D

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #7368 : 24.07.07 - klo:16:01 »
Lainaus
Siis pitäisi kirjoittaa piiiitkiä viestejä, täynnä asiaa+omaa mielipidettä. Siis sellasta asia juttuu ja sitte olis melkein joka keskustelussa quote taistelu.
Okei,nyt tajusin pointtisi..
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Karmacoma

• Täysjäsen
  • **
    • läst.äf ämmäke
« Vastaus #7369 : 24.07.07 - klo:16:24 »
Siis pitäisi kirjoittaa piiiitkiä viestejä, täynnä asiaa+omaa mielipidettä. Siis sellasta asia juttuu ja sitte olis melkein joka keskustelussa quote taistelu. :P

Se oli vain yksittäisen käyttäjän toive, ei mikään ylemmän tahon käsky. Mutta eipä niitä keskusteluja muutenkaan oikein jaksa syntyä.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #7370 : 24.07.07 - klo:18:30 »

Se oli vain yksittäisen käyttäjän toive, ei mikään ylemmän tahon käsky. Mutta eipä niitä keskusteluja muutenkaan oikein jaksa syntyä.
Ja jos minä murahdan tosisani ja toinen alkaa vikisemään jotain niin riidaksi sitä mennään taas....luonne on vain sellainen joka ei anna periksi(tämä on taas isän puolelta)

mut mut,me olemme jo tutustuneet jo vanhojen jäsenien kanssa niin hyvin(?) niin eipä ole mitään keskusteltavaa enää.Ja olen vieläkin sitä mieltä että tämän foorumin "kulta"ajat näimme huhti/toukokuussa.Muutenkin olemme jo jutteleet jo kaiken rammsteinista ja näin ollen ei ole mitään keskustelua enää...kunnes uusin levy syntyy.Nyky päivänä kun en näe enää HQ sydän veteraaneja täällä(keiden kanssa olen juttelut jo aika paljon)niin en voi laittaa omaa sormea peliin.Itse olen sellainen moottori turpa(huomeette jo viesti määrästä) ja minua on alkanut jo tympäsemään tämä netti maailma pikku hiljaa.Nykyjään katselen toiseten vastauksia ja vastaan jos näen aihetta siihen.Hävettää vain kun en itse jaksa tuolla rammstein puolella paljon puhua ja sitten kun saamme uusia jäseniä tänne ja ne sanovat omat asiansa siellä ja eivät uskalla tulla tälle puolelle niin....Tai no ei mitään,ollu hel***in rankka työpäivä takana niin en jaksa höpistä pelkkää paskaa.Koska haluaisin kerrankin että minut tunnettais "asialisena" kirjoittajana mutta minut tunnettaan vaan beltsuna :(

Poissa Sarumi

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #7371 : 24.07.07 - klo:20:00 »
.Nykyjään katselen toiseten vastauksia ja vastaan jos näen aihetta siihen.
Mulla on muuten nykyisin aika paljon samanlain. Juuri tämän takia minulta ei nyt niin kauhean paljon ole viestiä tullutkaan. :-X

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #7372 : 24.07.07 - klo:20:21 »
Tänään töissä meinasi käydä hiukan huonosti. Kannettiin sellaista "kevyttä" sohvaa ja minähän siinä sitten liukastuin portaissa ja sohva tippui suoraan nilkan päälle. Ei n. viiteen minuuttiin pystynyt liikkumaan ollenkaan koska koski aika mukavasti. Jalka on nyt turvonnut aika lailla ja on hiukan kipeä. Ei onneksi mennyt poikki tai murtunut. Taisi tulla vapaa päivä huomisesta.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa Karmacoma

• Täysjäsen
  • **
    • läst.äf ämmäke
« Vastaus #7373 : 24.07.07 - klo:20:27 »
tämän foorumin "kulta"ajat näimme huhti/toukokuussa

Alle puoli vuotta pystyssä ollut foorumi ja se olisi nyt jo nähnyt parhaat päivänsä? Mä en edes tiedä mitä tohon voisi sanoa.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #7374 : 24.07.07 - klo:20:35 »
tämän foorumin "kulta"ajat näimme huhti/toukokuussa

Alle puoli vuotta pystyssä ollut foorumi ja se olisi nyt jo nähnyt parhaat päivänsä? Mä en edes tiedä mitä tohon voisi sanoa.

*tyrsk* En mäkään tiedä. Mutta tää on taas niin tätä.

Poissa Memeko

• Veteraani
« Vastaus #7375 : 24.07.07 - klo:20:46 »
Äsken kaikki miun käsissä olevat esineet oli vaarallisia. Netti katkes. Yritän tehä jotain tässä koneella, ei mitään. Sit ku kävin vetäsee johot irti modeemista ja takas nii eiköhän alkanu toimimaa. Eka meinas langaton hiiri lentää toho näytölle ja sitte meinas mp3ne. :x Mie oon vaarallinen ku netti on poikki. Mutta nyt dataan täällä hymy perseessä. :D

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #7376 : 24.07.07 - klo:21:17 »
Saanen palauttaa vain muistoonne miten kävi toiselle suomalaiselle rammstein foorumille! Eikä ollut edes vuotta vanha sekään...niin se on vi**u just tätä!ja ainoa joka tätä olisi jaskanut pitää pystyssä niin olisi ollut se jäsen joka sai aiheesta bannit.ainoat jäsenet keiden kanssa tulen hyvin juttuun ovat,stentsu,stern,eife,dana,seemann,fee.nämä jäsenet olivat mukana kun tehtiin hq suosittua foorumia.jos näen sen päivän että foorumiin tulee yli 400viestiä päivässä niin syön hatulisen paskaa

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #7377 : 24.07.07 - klo:21:28 »
Saanen palauttaa vain muistoonne miten kävi toiselle suomalaiselle rammstein foorumille! Eikä ollut edes vuotta vanha sekään...niin se on vi**u just tätä!ja ainoa joka tätä olisi jaskanut pitää pystyssä niin olisi ollut se jäsen joka sai aiheesta bannit.ainoat jäsenet keiden kanssa tulen hyvin juttuun ovat,stentsu,stern,eife,dana,seemann,fee.nämä jäsenet olivat mukana kun tehtiin hq suosittua foorumia.jos näen sen päivän että foorumiin tulee yli 400viestiä päivässä niin syön hatulisen paskaa
Ai että  ;D pääsin toho listaan!! Mut en kyl tiä miks  ???

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #7378 : 24.07.07 - klo:21:29 »
Varokaa, maailmanloppu tulee. Taas.

marni

• Vieras
« Vastaus #7379 : 24.07.07 - klo:21:35 »
Varokaa, maailmanloppu tulee. Taas.
juoskaamme kaikki kauas foorumista... etei beltsun tarvi ikinä syörä paskaa :P joo mullon tylsää.. mut hei miks ton beltsun viestin yläpuolel ku lukoo toi off-topic nii miks ihimees sitä ennen on kännykän kuva :o tämä vaivaa suresti pieniä aivojani ;)