Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Bändit/Artistit jotta et voi sietää?  (Luettu 19153 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
Bändit/Artistit jotta et voi sietää?
« : 02.04.07 - klo:18:48 »
Siis mitä bändejä et voi sietää? mä en voi sietää Antti homotuisku, Justin, kalju rekkalesbo britney, Kaikki kasari rokki bändit esim. van helen, valitus teini metalli bändit esim. bullet my valentine, 69eyes... onhan näitä vaikka kuinka paljon
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
Vs: Bändit/Artistit jotta et voi sietää?
« Vastaus #1 : 02.04.07 - klo:18:57 »
Antti Tuisku, Snoop Dogg, Cheek, Children of Bodom, Ruoska... Onhan noita, mutta nuo nyt tulivat ensimmäisenä mieleen ;). Toivottavasti en loukannut ketään :).

betrunken

• Vieras
« Vastaus #2 : 02.04.07 - klo:19:07 »
hei kaverit! miksi te just ette pidä samasta musasta kun minä(äääärghhh :'() voihan vitja :-\.hih hih,hah ei nyt tosisaan ;) kaikki poppi/jazz/ nämä lässyn lässyn bändit en voi sietää  :P
pidän ainoastaa näistä metalli ja sitä rataa,eli kovan luokan musa on lähellä sydäntä ;D.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #3 : 02.04.07 - klo:19:37 »
Ennen kuuntelin just tota bodomia mutta kun tutustuin Rammsteiniin tuntu sen jälkeen toi bodom vähän niinkuin elämä on paskaa ja sitä rataa. Ei sillä että Rammstein nyt positiivista laulais mutta jotenkin toi bodom vähän niinku .... äh menöö liian vaikeaks selittää.
No kuitenkin enää en bodomista pidä lainkaan. Antti Ruisku (siis Tuisku ;D) on hirveää kuunneltavaa. Itse pidän tuota Ruoskaa vähän niinkuin Rammsteinin matkijana. Jotkut väittävät että ruoska on bändinä ollut kauemmin pystys kuin Rammstein mutta erinimellä. Se voi pitääkin paikkaansa mutta kun minulla on tuon "entisen ruoskan"(siis natsipaskako se sitten ennen oli) musiikkia koneella niin miksi se sitten on niin erilaista kuin nykyisen ruoskan?? Todennäköisesti siksi että kun Rammstein ilmesty ja he kuulivat sen musiikkia niin kappasvain nimi muutetaan Ruoskaksi ja aletaan kopioimaan. Väärässä voin olla mutta tää on mun mielipide ;).

Stern

• Vieras
« Vastaus #4 : 02.04.07 - klo:19:50 »
Lainaus
Toivottavasti en loukannut ketään Hymyilee.
Jokaisella on oikeus ilmaista oma mielipiteensä ilman rangaistusta  ;). Ainakin tällä foorumilla  :P.

Ekana karsin varmaan kaiken räpin ja hip hopin. Mutta siis en tykkää myöskään mistään black metallista (vai mitä hittoa lie nimeltään). No ei nyt tule nimiä mieleen, mut tuossa oli edes jotain..

betrunken

• Vieras
« Vastaus #5 : 02.04.07 - klo:20:03 »
Lainaus
Todennäköisesti siksi että kun Rammstein ilmesty ja he kuulivat sen musiikkia niin kappasvain nimi muutetaan Ruoskaksi ja aletaan kopioimaan. Väärässä voin olla mutta tää on mun mielipide Iskee silmää.
ruoska on sanonut että miksi ne tekisivät huonommin musaa kun rammstein.till on kuullut ruoskaa ja sanonut pitävnsä musasta ???.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #6 : 02.04.07 - klo:20:43 »
Lainaus
Todennäköisesti siksi että kun Rammstein ilmesty ja he kuulivat sen musiikkia niin kappasvain nimi muutetaan Ruoskaksi ja aletaan kopioimaan. Väärässä voin olla mutta tää on mun mielipide Iskee silmää.
ruoska on sanonut että miksi ne tekisivät huonommin musaa kun rammstein.till on kuullut ruoskaa ja sanonut pitävnsä musasta ???.
Mä voin olla kyllä vääräs, sillä en mä noista jutuista silleen tiä. Mutta pitäähän Paris Hiltonkin siitä omasta matkijastaan ja on kuulemma vaan sitä mieltä että on mukavaa että jotkut pitävät hänestä niin paljon että pitää matkia tai jotain. No en tiä...paree että pidän suuni kiinni ;D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #7 : 02.04.07 - klo:20:47 »
Lainaus
Mutta pitäähän Paris Hiltonkin siitä omasta matkijastaan ja on kuulemma vaan sitä mieltä että on mukavaa että jotkut pitävät hänestä niin paljon että pitää matkia tai jotain. No en tiä...paree että pidän suuni kiinni Virnistää
hyi hel**tti :P,joku paris hiltoni(yäk).en voi sietää sitä ihmistä ja niitä matkioita

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #8 : 02.04.07 - klo:20:48 »
Lainaus
Mutta pitäähän Paris Hiltonkin siitä omasta matkijastaan ja on kuulemma vaan sitä mieltä että on mukavaa että jotkut pitävät hänestä niin paljon että pitää matkia tai jotain. No en tiä...paree että pidän suuni kiinni Virnistää
hyi hel**tti :P,joku paris hiltoni(yäk).en voi sietää sitä ihmistä ja niitä matkioita

Oon harvinaisen samaa mieltä :D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #9 : 03.04.07 - klo:13:08 »
Onhan se ruoska matkija mut mä pidän monista niitten kappaleista.

Stern

• Vieras
« Vastaus #10 : 03.04.07 - klo:13:32 »

Minusta ne taas matkii liikaa Rammsteinia. En haluu kuunnella mitään kopio bändiä. Kuten siinä Mies yli laidan biisissä se kertösäe on jo niin Rammsteinia..  :P

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #11 : 03.04.07 - klo:14:24 »
Lainaus
Kuten siinä Mies yli laidan biisissä se kertösäe on jo niin Rammsteinia..
Mies, mies, mies, mies yli laidan --> Links, links, links, links zwo drei vier...   :D ai miten niin matkii rammsteinia? ;D.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #12 : 03.04.07 - klo:14:47 »

Tässä oon Eifersuchtin kans samaa mieltä. Ruoskalla on hyviä biisejä! Siitä tosiasiasta ei pääse mihinkään, mutta suurin osa Rammstein-faneista tuntuu silti vaan huutavan plagiaattia heti kun kuulevat ruoskaa. Mie oon sen verran yksinkertanen kaveri etten jaksa taistella joittenki periaatteitten kans  tyyliin "kopioimista -> paskaa". Ei mua liikuta vaikka matkisivat Rammsteinia. Sillon ku kuulin ekaa kertaa Rammsteinia, totesin että jumalauta kun kuulostaa hyvältä! En alkanu miettiin että jaa mitähän tämä bändi vois mahollisesti matkia. Nope. Mua kiinnostaa vaan se että onko musiikki hyvää. Sitä paitti en näe tässä mitään laskutoimitusta; jos joku bändi onnistuu kuulostamaan Rammsteinilta, joka sattuu olemaan sun ylistämä lempibändi, niin eikö musiikinki pitäs sillon olla hyvää? Taas kerran ihmettelen tätä ihmisen ajattelua. Ja siitä olen varma, jos ite alkaisin perustaan bändiä, että esikuva olisi R+. Mutta tosiaan, se joka haluaa löytää yhtäläisyyksiä niin kuunnelkaa nyt edes Järvet jäihin jää. Syyttäkää sitten ruoskaa plagioinnista, per**le!
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Stern

• Vieras
« Vastaus #13 : 03.04.07 - klo:16:48 »
Lainaus
Kuten siinä Mies yli laidan biisissä se kertösäe on jo niin Rammsteinia..
Mies, mies, mies, mies yli laidan --> Links, links, links, links zwo drei vier...   :D ai miten niin matkii rammsteinia? ;D.
Niinpä!  :D Keine Ahnung!  :P

betrunken

• Vieras
« Vastaus #14 : 03.04.07 - klo:16:49 »
Lainaus
jos ite alkaisin perustaan bändiä, että esikuva olisi R+
kyllä se rammsteinikin on matkinut ;D.ja sitten myös rammsteinin iso-isä on matkinut sitä seuraavaa,eipä tuossa mitää vikaa ole :D.mutta rammstein on paras tuosta joukosta mukana luettuna sitten ketkä ovat matkineet rammsteinia :) ja lopulta kaikki tiet johtaa roomaan ;D ja minä pidän myös ruoskasta