Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Aivan uutta tietoa mulle Järkyttynyt
Äsken täällä puhuttiin offaamisesta. Eli eikö palata aiheeseen?
LainausAivan uutta tietoa mulle Järkyttynyt Niin mullekin! Ei ole sitten huijausta?
itse asiassa vihaan kaikkea kevyttä
Lainausitse asiassa vihaan kaikkea kevyttä Eihän sen musiikin tarvitse olla raskasta ollaksen hyvää On niitä hyviä bändejä, mitkä soittaa kevyempääkin musiikkia.Mutta juu, omia inhokkeja ovat mm. Irina ja Kemopetrol. Hrrrr.
Mä tykkään ku ne heiluttaa persettään.
Britney Spiers. HYI hel**tti!!! pe**e heiluu... kaikki paikat heiluu... Ja se tyylilaji. hyi
No mikäs siinä jos se musiikki ois vielä hyvää. Ennemmin semmosta kattoo ku musavideoo jossa hyppii öljyttyjä miehiä läjässä. Hyi sa**ana! *oksentaa*
Ai siitäkö se johtui
Lainaus käyttäjältä: Micki Maus - 10.04.07 - klo:12:45Britney Spiers. HYI hel**tti!!! pe**e heiluu... kaikki paikat heiluu... Ja se tyylilaji. hyiNo mikäs siinä jos se musiikki ois vielä hyvää. Ennemmin semmosta kattoo ku musavideoo jossa hyppii öljyttyjä miehiä läjässä. Hyi sa**ana! *oksentaa*
LainausNo mikäs siinä jos se musiikki ois vielä hyvää. Ennemmin semmosta kattoo ku musavideoo jossa hyppii öljyttyjä miehiä läjässä. Hyi sa**ana! *oksentaa*Niinpä . Mutta musiikki on parempaa kuin Britneyn!