Rammstein-HQ Facebookissa
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Mulla maksoi LE n.65€ .
No kyllä sitä sai odottaakin .
Tilasin ennakkotilauksena, ja siltikin oli pari viikkoa myöhässä. Melkein kaksi kuukautta muistaakseni kesti.
Minulle lähetettiin kahdesti sähköpostia, että myöhästyy.
Lainaus käyttäjältä: SchwarzeFee - 12.05.07 - klo:18:29Minulle lähetettiin kahdesti sähköpostia, että myöhästyy.Mie kun en muista enää kunnolla! Mutta jostain viestistä mie hermoilin tuohon VB littyen.
Siis se lykkääntyi kaksi kertaa .
Ei ole, ainakaan vielä...
oonhan mieki saanu ny tuon völkerin hankittuu, ihan normi vaan
Lainaus käyttäjältä: marni - 31.05.07 - klo:22:05oonhan mieki saanu ny tuon völkerin hankittuu, ihan normi vaan Mullakin on vain tuo normi. Haluasin LE'n mutta se ei kyllä ole mikään halpa. Jospa kesätyö rahoilla sitten hankkisi Jos niitä nyt enään sillon on missään. Kun niitähän ei vissiin painettu niin paljon?
Lainaus käyttäjältä: fellfrosch - 01.06.07 - klo:14:43Lainaus käyttäjältä: marni - 31.05.07 - klo:22:05oonhan mieki saanu ny tuon völkerin hankittuu, ihan normi vaan Mullakin on vain tuo normi. Haluasin LE'n mutta se ei kyllä ole mikään halpa. Jospa kesätyö rahoilla sitten hankkisi Jos niitä nyt enään sillon on missään. Kun niitähän ei vissiin painettu niin paljon?No se rajoitetu erä, joka kyllä vaikuttaa olevan suuri..
Lainaus käyttäjältä: Stern - 01.06.07 - klo:16:58Lainaus käyttäjältä: fellfrosch - 01.06.07 - klo:14:43Lainaus käyttäjältä: marni - 31.05.07 - klo:22:05oonhan mieki saanu ny tuon völkerin hankittuu, ihan normi vaan Mullakin on vain tuo normi. Haluasin LE'n mutta se ei kyllä ole mikään halpa. Jospa kesätyö rahoilla sitten hankkisi Jos niitä nyt enään sillon on missään. Kun niitähän ei vissiin painettu niin paljon?No se rajoitetu erä, joka kyllä vaikuttaa olevan suuri.. Toivotaan sitten että niitä olisi vielä Heinäkuun lopulla
Ne kyllä on varmaan menny hurjaa vauhtia, mutta toivon että saat sen.
Lainaus käyttäjältä: Sarumi - 31.05.07 - klo:23:13Ei ole, ainakaan vielä... Eikun hankkimaan jostain, niin pääset nauttimaan.