Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Onko teillä Völkerball?  (Luettu 6063 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Stern

• Vieras
Onko teillä Völkerball?
« : 12.03.07 - klo:11:37 »
Jos on niin mikä painos ja mistä hankitte?

Itselläni on Limited Edition. Ja tilasin sen Emp:stä. Vähän harmittaa kun kuvat ovat mustavalkoisia, mutta muuten olen todella tyytyväinen ostokseeni! Konsertissa on huippu tunnelma ja paljon pyrotekniikkaa!  ;)
« Viimeksi muokattu: 20.02.08 - klo:13:53 kirjoittanut SchwarzeFee »

Poissa Jebaa

• Konkari
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Onko teillä Völkerball?
« Vastaus #1 : 12.03.07 - klo:17:21 »
Limited edition ja ostin Swamp musicista.

Parhaan tunnelman Völkerballista saa kun on kunnon äänentoisto. Sekunda kaiuttimilla tunnelma menee pilalle ja ei kuulosta niin liveltä. Onneksi itelläni on tulossa pian parannusta asiaan sillä koulusta on valmistumassa tornikaiuttimet ja kotona on pian 12" subbari. Sitten saa popittaa Völkerballia niin, että kuulo lähtee ;)
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #2 : 12.03.07 - klo:20:13 »
Itse olen joutunut Special Editioniin tyytymään. Lähinnä harmittaa se ettei audio cd:llä ole monia huippubiisejä (Stein um Stein, Ohne Dich, Rammstein, Stripped...) mutta minkäs teet kun cd-rom lätyn kapasiteetti on rajallinen. Ja kiva lisähän se tourbookkikin olis tietenki ollu. Nyt kävi näin.

Omassa äänentoistossani ei oo mitään valittamista. Kaiuttimia on vain kaksi, mutta hel***in tehokkaat sitten ovatkin.  :)

@ Jebaa, hienoa että sinäkin pääset kohta kunnolla fiilistelemään, mutta kokemuksesta sanosin että pistä hommalle jotaki rajaa jo hyvissä ajoin. Miekään en vakavissaan ottanu puheita tinnituksesta, ennen ku itelläni alko korvat pitään omaa ääntään. Varsinaista piipausta ei ole, mutta suhinaa kylläkin. Vittumaisinta hiljaisuudessa, jota ei itse asiassa enää tinnitus vaiheessa ole.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #3 : 12.03.07 - klo:23:26 »
Limited Edition minulla myös. Tilasin n. 2kk ennen julkaisua Levykauppa Äx:sästä. Tekisi mieli katsoa sitä melkein joka päivä, muttei oikein raaski ettei tule naarmuja levyyn ;D. Kirja oli kyllä hauska lisä, näytti olevan pari kolme kuvaa suomestakin.

Stern

• Vieras
« Vastaus #4 : 13.03.07 - klo:11:25 »
Jebaa ja ScwarzeFee, mikä LE numero teillä on? Itselläni 15781. Minäkin ennakkotilasin Völkerballin. Sinä päivänä kun sen käsiini sain olin taivaissa! Mikä tunne, ja eikun tietokoneelle katsomaan dvd läpi  ;) Minä taas en tajua noista äänentoistolaitteista mitään, mutta kohan kuuluu niin olen iloinen!  :) Samat sanat. Kannattaa varoa, ettei tule tinnitusta! Ja muutenkin ettei kuulo mene  ;) Sitten ei ole hauskaa kun ei pääse fiilistelemään Rammsteinin tahtiin  :(

Pakko vielä sanoa, että aivan mahtavaa, että tällä foorumilla on elämää! :D Mahtavaa vaihtaa ajatuksia samanhenkisten kanssa ja kun suomeksi keskustellaan niin peräti vielä tajuan jokaisen sanan  ;) Pitkään odottelinkin, että kunpa joku laittaisi suomenkielisen foorumin pystyyn. Ja nyt minut on palkittu!  :D Kiitos!

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #5 : 13.03.07 - klo:22:10 »
Lainaus
Jebaa ja ScwarzeFee, mikä LE numero teillä on? Itselläni 15781.
Minulla on nro. 15959.

Lainaus
Pakko vielä sanoa, että aivan mahtavaa, että tällä foorumilla on elämää! Mahtavaa vaihtaa ajatuksia samanhenkisten kanssa ja kun suomeksi keskustellaan niin peräti vielä tajuan jokaisen sanan. Pitkään odottelinkin, että kunpa joku laittaisi suomenkielisen foorumin pystyyn. Ja nyt minut on palkittu! Kiitos!
Oleppa hyvä! Hyvä että pidätte!  :D

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #6 : 17.03.07 - klo:10:06 »
Mulla on limited edition, numero on 08246. tilasin levykauppa äx:stä. Pitäis viellä hankkii toi Standard edition.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Jebaa

• Konkari
« Vastaus #7 : 17.03.07 - klo:17:29 »
Mulla on numero 02254. Juu kyllä olen varovainen aina äänten kanssa ollut ettei vaan kuulo vaurioidu ja enkä mä niin lujaa koskaan popita, että tinnitystä tulisi, muuten tulis jo muilta samassa talossa asuvilta sanomistakin. En tarkoittanut niin kirjaimellisesti ;)
Huom! Kirjoitukseni saattaa sisältää lapsilta kiellettyä ja yleisesti haitallista ja paheksuttavaa materiaalia.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #8 : 05.04.07 - klo:15:58 »
Mulla on limited edition, numero on 08246. tilasin levykauppa äx:stä. Pitäis viellä hankkii toi Standard edition.
Miksi vielä Standart ???

Kyllä tekis mieli mennä jo ostaan toi limited mutta kun ei oo rahaa >:( ;D

Stern

• Vieras
« Vastaus #9 : 05.04.07 - klo:16:32 »
Miksi vielä Standart ???

Sitä minäkin mietin.. Vai haluutko sinä sitten kerätä aivan kaiken mahdollisen?!

Toivottavasti saat vielä sen Limited editionin jostain. *pitää peukkuja*

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #10 : 05.04.07 - klo:23:28 »
Miksi vielä Standart ???

Sitä minäkin mietin.. Vai haluutko sinä sitten kerätä aivan kaiken mahdollisen?!

Toivottavasti saat vielä sen Limited editionin jostain. *pitää peukkuja*
Noo tietäsin kyllä että mistä mutta....money...

Stern

• Vieras
« Vastaus #11 : 06.04.07 - klo:11:22 »
Lainaus
Noo tietäsin kyllä että mistä mutta....money...
Eikun vain säästämään kovasti!  ;D Rahaa tulee ja rahaa menee..  :P

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #12 : 06.04.07 - klo:12:36 »
Miksi vielä Standart ???

Mä pelkään että toi Limited kuluu puhki kansista ja sivut irtoilee se olis kaikista pahin painajainen ;D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Stern

• Vieras
« Vastaus #13 : 06.04.07 - klo:16:04 »
Miksi vielä Standart ???

Mä pelkään että toi Limited kuluu puhki kansista ja sivut irtoilee se olis kaikista pahin painajainen ;D
Ymmärrän!  :D

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #14 : 06.04.07 - klo:17:44 »
Miksi vielä Standart ???

Ymmärrän!  :D
Nyt selkis ;D