Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Onko teillä Völkerball?  (Luettu 6076 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eifersucht

• Vieras
Vs: Onko teillä Völkerball?
« Vastaus #75 : 05.06.07 - klo:13:47 »
Mullekin kaveri on sen ohituksen sanonut mut en ny muista.

Stern

• Vieras
« Vastaus #76 : 05.06.07 - klo:18:10 »
On kai se nyt mahollista tässä maailmassa.  ;D

sehnsucht

• Vieras
« Vastaus #77 : 19.07.07 - klo:23:58 »
Itse olen hieman pettynyt Völkerball-limited Editioniin. 200 sivunen kirja, pelkkiä kuvia, ei tekstiä, ei infoo bändistä, hmmm hieman jäi kaiveleen 80€. Koska olin jo ostanut Special Editionin ja Limited oli tilauksessa, no onhan se keräilykohde jos ei muuta. Ja mitä tulee dvd:hen, ni siitäkin löytyy marmatusta, miksi oli kuvattu yleisöä niin paljon. Aina kun Till heittää jotain mielenkiintoista niin kamera pekrle kääntyy yleisöön, just! Live Aus Berlin pesee mennen tullen Völkerballin myös dokumenteissa. Eli mitä allekirjoittanut haluaisi nähdä on Mutter kiertueelta tehdyn dvd:n, se jos mikä saisi tänkin vanhuksen puntit tutisemaan.

Helsinki 2001 jäähalli paikalla
Seinäjoki 2002 pekrele töissä ei päässy
Helsinki 2004 Jaffa-halli paikalla
Ruisrock 2005 paikalla

Mihin tahtos, Berliini Wuhlheide!!

EDIT: Ei se ny mikään huono oo kuhan marmatin, jaa mikä numero LE:ssä 02231!
« Viimeksi muokattu: 20.07.07 - klo:00:05 kirjoittanut sehnsucht »

Poissa Jaska

• Täysjäsen
  • **
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #78 : 20.07.07 - klo:00:08 »
Tuo on muuten totta, että Mutter-kiertueelta olisi todellakin pitänyt julkaista live-dvd. Oli ukot huikeassa vedossa siihen aikaan. En siis tarkota etteikö enään olisi, mutta silloin kuulemma olivat todella vetreinä.

Ja sitten aiheeseen: Itseltäni löytyy Limited Edition. Kovasti koitin itseäni Ruisrockin kuvasta bongata, mutta eipä tällasta hobittia löytäs suurennuslasillakaan.. Ja numero on 12505. Erittäin tyytyväinen koko pakettiin!
aye aye, captain!

sehnsucht

• Vieras
« Vastaus #79 : 20.07.07 - klo:17:33 »
Kyllähän sitä tuli purnattua Völkeristä ni joutu kyllä katto sen sit ihan kostox! Edelleen sitä mieltä, että kuvaus tyyli on syvältä, mutta kyllä tärkein eli pumppu on iskussa! Upee lava, upee valotaulu, loistavat pyrot ja ukot tikissä! HYVÄ!

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Ulallaa!
« Vastaus #80 : 10.08.07 - klo:14:25 »
Koska tämä kuului siihen aikaan kun tämä foorumi teki nousuaan niin ylös tämäkin aihe^^ .pitää näitä vanhoja aiheita nostella :)
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Bestrafer

• Jäsen
  • *
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #81 : 12.08.07 - klo:16:43 »
Itse olen joutunut Special Editioniin tyytymään. Lähinnä harmittaa se ettei audio cd:llä ole monia huippubiisejä (Stein um Stein, Ohne Dich, Rammstein, Stripped...) mutta minkäs teet kun cd-rom lätyn kapasiteetti on rajallinen. Ja kiva lisähän se tourbookkikin olis tietenki ollu. Nyt kävi näin.
Sama juttu mulla.

Stern

• Vieras
« Vastaus #82 : 19.08.07 - klo:14:43 »
On taas ollu yli viikon pölyyttymässä tuolla jossain se minun Völkerball..

Poissa Liquiddi

• Konkari
  • 2+2=5
« Vastaus #83 : 17.02.08 - klo:10:26 »
Itselläni on se versio jossa on haastattelu DVD, itse Live esitykset ja Audio CD. Ja kotelo kääntyy hienosti. En tiedä mikä versio tuo on, sanokaa joku muu.
Nyt kun aloitit lukemaan tätä, niin et voi lopettaa. Haluat lukea tämän loppuun vaikka sanoisin, ettei tässä tapahdu yhtään mitään. Ei tässä tapahdukkaan ja luet tätä silti; haluat nähdä miten tämä loppuu. Luet tätä vieläkin, ei tässä mitään tapahdu, kunhan jaarittelen samaa asiaa. Et pysty olla lukematta tätä, eiköhän nyt olisi jo aika lopettaa? Ei, luet tätä vieläkin. Nyt tämä loppuu, oliko tämä nyt lukemisen arvoinen?

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Art Is Resistance
« Vastaus #84 : 17.02.08 - klo:11:21 »
Itselläni on se versio jossa on haastattelu DVD, itse Live esitykset ja Audio CD. Ja kotelo kääntyy hienosti. En tiedä mikä versio tuo on, sanokaa joku muu.
Taitaa olla Special edition :) Mun pitäis vielä hankki toi Standard Edition versio ton Limitedin rinnalle sitten ku toi löytys jostain halvemmalla :D
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Tilli

• Veteraani
  • ...
    • Facebook
« Vastaus #85 : 17.02.08 - klo:12:32 »
Onhan mulla. Special Edition. 8)
Wer ficken will Muss freundlich sein

Poissa kertty

• Tulokas
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #86 : 20.02.08 - klo:12:51 »
Multakin löytyy special edition. Ja vaikka kuvaus on perseestä, niin olen erittäin tyytyväinen kuitenkin koko pakettiin; dokumentit ovat hyviä ja lava ja pyroefektit mahtavia.

Poissa Spring

• Fossiili
  • bullet for my valentine. paras bändi.
« Vastaus #87 : 29.02.08 - klo:23:07 »
onhan mulla, pienempi cd dvd editio, hinta kaheksan eukkia anttila top tenin alennuksist. :)
Fighters never quit, quitters never fight.

Poissa Tomba

• Veteraani
« Vastaus #88 : 07.10.08 - klo:14:31 »
Special edition löytyy :P Onko se limited edition muuten se kallein versio? :-[

Edit: onhan se juu.

Sori tuplapostaus, mutta minkähän takia siellä japanissa soitettua sonnea ei ole laitettu völkerballille ?? :-\
« Viimeksi muokattu: 07.10.08 - klo:16:31 kirjoittanut stein_less »

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #89 : 07.10.08 - klo:16:40 »
Sori tuplapostaus, mutta minkähän takia siellä japanissa soitettua sonnea ei ole laitettu völkerballille ?? :-\
Varmaahan ei meikä tohdi mennä sanomaan, mutta onhan tuo mukana jo paketin 2 muulla keikalla joten...
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat