Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Harrastukset.  (Luettu 22005 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eifersucht

• Vieras
Harrastukset.
« : 04.04.07 - klo:13:01 »
Mitä harrastat, harrastit tai haluaisit harrastaa?
Mä oon harrastanu esin Ju-jutsua ja taekwondoa, mutta lopetin ku en jaksanu käydä harkoissa. Nyttemmin harrastan akvaariota ja herppailua. Ja tietenki Bilistä

Stern

• Vieras
Vs: Harrastukset.
« Vastaus #1 : 04.04.07 - klo:18:13 »
Tätä nyt joku jo ohi mennen kyseli tuolla off-topicissa, mutta harrastan kiransoittoo, tv:tä, kirjotteluu.. Mitä kaikkea minä sinne kirjotin?! Muisti pettää  :D. Toi ju-jutsu on mulle uus tuttavuus. Ja haluisin soittaa muitakin soittimia ku vain kitaraa..

betrunken

• Vieras
« Vastaus #2 : 04.04.07 - klo:18:15 »
metsästys ja kirjoen luku,ja kirjoittelu parhaalla suomalaisella rammstein foorumilla :D.haluasin harrastaa driftausta mutta kuten tiedätte että renkaat ja auto maksavat aika paljon sitten myös bensa on kallista :P

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #3 : 04.04.07 - klo:18:21 »
Mä en oikeen harrasta oikeen mitään ku Musiikin kuunteluu, Leffojen katselua, netissä surfailua, pelamista pelikoneilla, jokus tällöin luen kirjoja ja koulussa pelataan tauoilla korttii.
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Stern

• Vieras
« Vastaus #4 : 04.04.07 - klo:18:24 »
Toi musiikin kuunteluhan multa puuttuu tuosta listasta.. Ja meneehän ne jotkin elokuvatkin, mutta en ole kova elokuva fani. Kirjoja luen tuskin ikinä.. tai sitten saa kyllä olla mielenkiintonen kirja! Mut on vastaan tullu pari sellastakin. Pienempänä tuli rohmuttuu kirjoja, mut nykyään on jo noissa koulukirjoissa päänvaivaa tarpeeks!  :D

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #5 : 04.04.07 - klo:18:59 »
Niin tottakai musiikki ja varsinki elokuvat. Pelit on jääny pikkuhiljaa vähemmälle.

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #6 : 04.04.07 - klo:19:04 »
Nykyään en harrasta oikeastaan mitään muuta kuin netissä surffailua, musiikin kuuntelua ja välillä käyn punttisalilla... Mutta olen joskus harrastanut VPK:ta (vapaa palokunta) ja ampumista (ilma kivääri ja pistooli, pienoispistooli- ja kivääri ja normi kivääri). Olen olut myös aina kiinnostunut kaikista taistelulajeista (etupäässä nyrkkeilystä) mutta enpä ole vielä saanut itseäni niskasta sen vertaa kiinni, että olisin jotain noista alkanut harrastamaan :).

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #7 : 04.04.07 - klo:19:07 »
No taas unohtu harrastanhan mä metsästystä ja pistooli ammuntaa. Ja joskus kauan sitten pingistä.

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #8 : 04.04.07 - klo:19:17 »
Harrastuksia ovat mm. kaikenlainen keräily (sarjakuvat, itämaiset esineet, pikkuviinapullot, figuurit (lähinnä videopeleihin liittyvät), musiikki cd:t yms.), pyöräily ja muutenkin tulee kuntoiltua esim. punttisalilla ja kavereiden kanssa jalkapalloa tai jotain muuta pelaamalla, konsolipelaaminen ja pelien keräily, elokuvat, lukeminen yms. pientä...Myös metsästystä tulee harrastettua pienessä mittakaavassa, lähinnä hirvimetsällä tulee käytyä.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

betrunken

• Vieras
« Vastaus #9 : 04.04.07 - klo:19:19 »
äkkiä mainitsen asiani ;) .kiva kuulla että täälä on metsästäjiä ja rammsteinin kuuntelioita

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #10 : 04.04.07 - klo:19:23 »
Niin ja harrastanhan minä kaikenlaisten Rammstein kamojen keräilyä :P.

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #11 : 04.04.07 - klo:19:24 »
Niin ja harrastanhan minä kaikenlaisten Rammstein kamojen keräilyä :P.
Tuskin olet ainoa tällä foorumilla.  ;D

Poissa stein_less

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #12 : 05.04.07 - klo:11:07 »
Siinähän ne: musiikin kuuntelu, kitara, Rammstein (tarvitsee erityismaininnan  ;)), wowittaminen ja joskus punttisali. En oo kyllä vähään aikaan jaksanu käydä, että se on enemmän jääny vaan leuanvetoon. 14 leukaa enkka.  :P Ainoa laji mistä oon saanu 10 koulu liikunnassa.  8)

@ SchwarzeFee, paljon menee penkistä?  :D Itelläni meni yhteenväliin 70kg viis kertaa.. maksimia en osaa sanoa, mutta oisko ~75. Mitat 185cm, 65kg.
"Always keep your friends close. But keep your enemies closer."

-Deep Throat

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #13 : 05.04.07 - klo:11:39 »
Lainaus
@ SchwarzeFee, paljon menee penkistä? Itelläni meni yhteenväliin 70kg viis kertaa.. maksimia en osaa sanoa, mutta oisko ~75. Mitat 185cm, 65kg.
Ennätys on tähän asti 85kg :P. Mitat: n187cm/70kg :).

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #14 : 05.04.07 - klo:14:00 »
Vai että sellasta mulla menee 75kg. 185cm/95kg (oon 15vee enkä oo läski) 8)