Rammstein Made in Germany Rammstein Mein Land Rammstein Liebe Ist Für Alle Da Rammstein Liebe Ist Für Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Lemmikit  (Luettu 35115 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

marni

• Vieras
Vs: Lemmikit
« Vastaus #30 : 09.04.07 - klo:01:02 »
Kissa ja vielä miehekäs sellainen ;D

Poissa liekki

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #31 : 09.04.07 - klo:18:43 »
kaksi kissaa, kaksi koiraa ja yksi hamsteri.

kissat olisi kivoja jos ne ei paskois mun sängyn alle. hamsterilla ja minulla ei ole kovin hyvät välit. se puri minua >:( onneksi on koiria, muuten kuolisin tänne eläintarhaan :D

Stern

• Vieras
« Vastaus #32 : 10.04.07 - klo:10:31 »

kissat olisi kivoja jos ne ei paskois mun sängyn alle. hamsterilla ja minulla ei ole kovin hyvät välit. se puri minua >:( onneksi on koiria, muuten kuolisin tänne eläintarhaan :D
Tuosta hamsteri jutusta tuli mieleen, että jollain sivulla oli sellasia pilakuvia ja yhessä oli Till sormi paketissa ja tekstitys oli jotin, että enää Till ei paini tappaja hamsterin kanssa (jotain sinne päin, taas kerran pahoittelen huonoa muistiani). Ja sitä kissan pas*** hajuu onkin vaikea saada pois! Kokemusta on!  :D

Poissa liekki

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #33 : 10.04.07 - klo:12:10 »

Tuosta hamsteri jutusta tuli mieleen, että jollain sivulla oli sellasia pilakuvia ja yhessä oli Till sormi paketissa ja tekstitys oli jotin, että enää Till ei paini tappaja hamsterin kanssa (jotain sinne päin, taas kerran pahoittelen huonoa muistiani). Ja sitä kissan pas*** hajuu onkin vaikea saada pois! Kokemusta on!  :D

Till parka. :D

marni

• Vieras
« Vastaus #34 : 25.04.07 - klo:17:02 »
Nii siis meillä on kolme kissaa ja länsiylämaan terrieri.

Stern

• Vieras
« Vastaus #35 : 25.04.07 - klo:18:20 »
Ny ku huomasin. Mitä ihmettä sun avatarissa tapahtuu marni?!

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #36 : 25.04.07 - klo:18:20 »
Ny ku huomasin. Mitä ihmettä sun avatarissa tapahtuu marni?!
:D Offissa nää.  ;)

Poissa maketzu

• Jäsen
  • *
    • Leffapalsta
« Vastaus #37 : 29.04.07 - klo:15:09 »
Täällä on akvaarioita 6kpl joista 4 käytössä sekä kaksi kissaa.

http://makevaario.makenet.org tuossa akvaariosivuni ja sitten lemmikkifoorumit: http://lemmikkifoorumi.makenet.org ja http://lemmikit.makenet.org

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #38 : 29.04.07 - klo:15:12 »
Itsekkö olet tuolla ylläpitäjänä? :).

Poissa maketzu

• Jäsen
  • *
    • Leffapalsta
« Vastaus #39 : 29.04.07 - klo:15:17 »
Itsekkö olet tuolla ylläpitäjänä? :).

Joo olen kummassakin itse ylläpitäjä :)

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #40 : 29.04.07 - klo:15:45 »
Maketzu no nyt vasta tajusin että tuo nimi oli tuttu aquasta. ;D

betrunken

• Vieras
« Vastaus #41 : 29.04.07 - klo:16:01 »
niillä kenellä on koira niin kuinka pitkiä matkoja käytte niiden kanssa?minä itse kierrän noin 30min lenkkin omien koirien kanssa ja niitä on kolme päivässä.(pitää kylläkin nyt lähteä taas lenkkille)
p.s:suosittelen maketzulle lempi nimeä ja se olisi "make" .meillä melkein kaikkilla aktiviisilla on lemppari nimet täällä ja lyhemmät.onko huono ehdotus maketzu :)?

marni

• Vieras
« Vastaus #42 : 29.04.07 - klo:16:10 »
Meku asutahan omakotitalos ja meil on aikas iso piha niin meirän koira yleensä  juoksenteloo pihas vapaana nii ei sen kans tartte kauhiasti lenkkeellä. Ja sit ku meil on viä kissojaki niin se juoksoo niitten tai pallon peräs aiva hulluna

Poissa maketzu

• Jäsen
  • *
    • Leffapalsta
« Vastaus #43 : 29.04.07 - klo:16:11 »
p.s:suosittelen maketzulle lempi nimeä ja se olisi "make" .meillä melkein kaikkilla aktiviisilla on lemppari nimet täällä ja lyhemmät.onko huono ehdotus maketzu :)?

Joo sopii :)

betrunken

• Vieras
« Vastaus #44 : 08.05.07 - klo:19:16 »
ottakahan tästä kinastellu aihe ;D mie lähdne koiria käyttämään ulkona.monella on ollut kissoja tai koiria??ja minkalaiset nimet niillä on olllut??mie tulen itse kertomaan kun olen käyttänyt omat fiskit ulkona ;)