Rammstein Videos 1995-2012 Rammstein Mein Herz Brennt Rammstein Made in Germany Rammstein Liebe Ist Fr Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Rammstein Suomeen 22.2.2010!  (Luettu 64776 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kYnt!

• Seniori
  • Sukupuoli: Mies
Vs: RAMMSTEIN SUOMEEN 22.2.2010!
« Vastaus #345 : 11.10.09 - klo:20:07 »
No huh, tuo on kyllä jo aikamoista toimintaa. Miten lie saakin noin paljon lippuja myyntiin?
todennäköisesti tossa on useampi tyyppi asialla eikä vain yksi henkilö :-\

Poissa Der Meister

• Yleisvalvoja
  • Veteraani
« Vastaus #346 : 11.10.09 - klo:21:30 »
No huh, tuo on kyllä jo aikamoista toimintaa. Miten lie saakin noin paljon lippuja myyntiin?
todennäköisesti tossa on useampi tyyppi asialla eikä vain yksi henkilö :-\
Niinpä muuten onkin. Enpäs jostain syystä hoksannut. Kumma että tuollaista saa harrastaa.
Everyone possesses many different faces.
For living....
For working....
And for falling in love....
I wonder how many faces I have?
And wich one is the real me?

Poissa HaGz

• Yleisvalvoja
  • Konkari
  • www.skillsinpills.com
    • Youtube-profiili
« Vastaus #347 : 11.10.09 - klo:22:59 »
Melkonen trokariporukka kyl, onneks ei tarvinnu noilta ostaa...
Useinhan tos kyl käy niin että keikan lähipäivinä trokarit myy sitte lippujaan alehintaan...

Poissa amalia3

• Veteraani
  • Sukupuoli: Nainen
  • minun rammstein logo tatskani
« Vastaus #348 : 15.10.09 - klo:12:15 »
Hain liput juuri postista :). Hinta vain kirpaisi hieman ::).

Heips. Mä tilasin samalta tyypiltä lipun RAMMSTEINin keikalle kuin sinäkin.....saan lipun ens viikolla viimestään keskiviikkona.
Kun nyt pääsen tästä sen maksamaan ensin. ;D
Tein sieltä Huuto.netistä sen varauksen ja soitin myyjälle äsken.
Juu, hinta kirpasee..mutta PAKKO  sinne on päästä!!!!
So ist das Leben! Das ist wohl alles für heute...

Poissa Der Bär

• Tulokas
« Vastaus #349 : 15.10.09 - klo:19:20 »
Ostin kaverilta keikkalipun ja rekisteröidyin sen kunniaksi foorumille. Helsingissä nähdään!

Poissa rami

• Tulokas
« Vastaus #350 : 16.10.09 - klo:19:13 »
onneks olkoon! kuten myös, helmikuussa tärähtää ja kovaa....
22.2.2010 helsinki
20.6.2010 seinäjoki
15.2.2012 helsinki

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #351 : 16.11.09 - klo:21:41 »
Luulenpa, että joku yritti taas huijata minua näissä lippukaupoissa.  >:( Väitti, että on lähdössä johonkin reissuun ja ettei postiennakko sen takia kävisi. Lisäksi sanoi, ettei reissun jälkeen enää myy lippua ja tarvitsee rahat heti. Sanottakoon vaikka näin, että aika surkeaksi yritykseksi jäi. Harmi, että ensimmäisellä kerralla menin tuollaiseen.  :(

Poissa Onnenonkija

• Jäsen
  • *
« Vastaus #352 : 17.11.09 - klo:19:34 »
Luulenpa, että joku yritti taas huijata minua näissä lippukaupoissa.  >:( Väitti, että on lähdössä johonkin reissuun ja ettei postiennakko sen takia kävisi. Lisäksi sanoi, ettei reissun jälkeen enää myy lippua ja tarvitsee rahat heti. Sanottakoon vaikka näin, että aika surkeaksi yritykseksi jäi. Harmi, että ensimmäisellä kerralla menin tuollaiseen.  :(

Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #353 : 17.11.09 - klo:20:28 »

Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Päivän paras lause oli tässä.

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #354 : 17.11.09 - klo:21:35 »
Hah.   ::) Minä opin jo ensimmäisestä kerrasta, nyt ei oikein huvita kantapään kautta oppia yhtään mitään.  ;D Toivottavasti edes jokunen lippua kaupusteleva olisi rehellisin aikein liikkellä.

Poissa Sarumi

• Konkari
« Vastaus #355 : 20.11.09 - klo:12:40 »
Eipä ole mulla lippua vielä... :-\ Ja vähän tuntuu etten pääse edes koko keikalle. Ei ole rahaa ja ilmeisemmin ei kukaan tutuistakaan ole menossa...  :'( Saamari sentään, miksei kaverit voi pitää Rammsteinista?!

Poissa Beefmoo

• Seniori
« Vastaus #356 : 20.11.09 - klo:13:29 »
Hah.   ::) Minä opin jo ensimmäisestä kerrasta, nyt ei oikein huvita kantapään kautta oppia yhtään mitään.  ;D Toivottavasti edes jokunen lippua kaupusteleva olisi rehellisin aikein liikkellä.

Luulen, että lähempänä ajankohtana ne, joille on oikeasti selvinny, ettei kaveri tai ite pääsekään keikalle, myyvät lippunsa sillä hinnalla, millä pääsevät edes omilleen. Et jos hyvä onni käy, joku saattaa saada lipun viikkoa ennen keikkaa ihan inhimilliseen hintaan. Velimieskin unohti mennä jonotteleen lippupisteen oville, ni se ilmoitti, että vasta tammikuussa alkaa katella jos huuto.netissä olis lippuja tarjolla. Kyllä sitä muuten harmitti olla just sinä päivänä hajamielinen.
Chainsaw, ja!

Poissa DBB

• Veteraani
« Vastaus #357 : 20.11.09 - klo:15:57 »
Joo, joku onnekas voi saada lipun vaikka juuri ennen keikkaa Areenan pihasta.  ;D No, kannattaa jatkaa etsimistä.

Poissa piipu

• Konkari
Vs: Rammstein Suomeen 22.2.2010!
« Vastaus #358 : 09.01.10 - klo:18:57 »
Nyt oon tooosi iloinen, pääsen näköjään sittenkin tänne Hartwallin keikallekkin! :)

Poissa rami

• Tulokas
Vs: Rammstein Suomeen 22.2.2010!
« Vastaus #359 : 13.01.10 - klo:22:44 »
Nyt oon tooosi iloinen, pääsen näköjään sittenkin tänne Hartwallin keikallekkin! :)

hieno juttu, onnea vaan.
22.2.2010 helsinki
20.6.2010 seinäjoki
15.2.2012 helsinki