Rammstein Videos 1995-2012 Rammstein Mein Herz Brennt Rammstein Made in Germany Rammstein Liebe Ist Fr Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä olette?  (Luettu 23098 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
Vs: Mitä mieltä olette?
« Vastaus #45 : 21.09.07 - klo:18:20 »
Minä vain etsin tietoa rammsteinista niin tuo tuli vastaan.Ajattelin vain laittaa foorumille :-\

älä ny ymmärrä väärin emmä sua haukkunu :) vaan niitä ketä noita sivuja ylä pitää >:(
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #46 : 21.09.07 - klo:18:24 »
Minä vain etsin tietoa rammsteinista niin tuo tuli vastaan.Ajattelin vain laittaa foorumille :-\

älä ny ymmärrä väärin emmä sua haukkunu :) vaan niitä ketä noita sivuja ylä pitää >:(
Niinmpä.Äsken oli uutisissa että rasisimi on noussut taas saksassa  :(
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #47 : 21.09.07 - klo:18:27 »

Niinmpä.Äsken oli uutisissa että rasisimi on noussut taas saksassa  :(

sekin on varmaan Rammsteinin syy :(
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Stern

• Vieras
« Vastaus #48 : 21.09.07 - klo:21:28 »
Haistakoot pitkä p.. tuollaiset turhanpäiväiset tollot! AAAAARGH, miksei ne hanki muuta/parempaa elämää?!  ???

tudekki

• Vieras
« Vastaus #49 : 22.09.07 - klo:18:25 »
Ei per**le noita idiootteja! Ei oo kyllä tervettä leikkiä jtn viisasta muitten kustannuksella :P Ton sivun ylläpitäjä sais hävetä silmät vi**n tyhmästä päästäsä!

Poissa Korppi

• Jäsen
  • *
« Vastaus #50 : 24.09.07 - klo:15:07 »
Noitten sivujen on pakko olla vitsi, en mä ainakaan halua uskoa noin tollojen ihmisten olemassaoloon.... :P

Saksassa tosiaan rasismi on vähän nostanut päätään. Syy on tietääkseni siinä, että siellä on taisteltu natsileimaa vastaan ottamalla avosylin vastaan kaikki mahdolliset maahanmuuttajat. Nämä tulokkaat on sitten järkänneet jos jonkinsortin rikoksia siellä.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #51 : 24.09.07 - klo:15:21 »
En minäkään heitä hyvällä katso jos tulevat tekemään suomeen rikoksia :(
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Poissa noora

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #52 : 24.09.07 - klo:16:01 »
Lainaus
Noitten sivujen on pakko olla vitsi, en mä ainakaan halua uskoa noin tollojen ihmisten olemassaoloon....
Njaah, eihän sitä koskaan tiedä. Aivan hyvin voi olla tosissaan tehty, meitä on moneen junaan. Kyllä mä sinänsä ymmärrän nää kaikki "piilomerkitykset" ja sen mistä ne ovat saaneet alkunsa. Biisejä, esiintymistä ja puvustusta voi kuitenkin tulkita niin kuin haluaa. Mutta oikeastaan mulle aika sama, siinähän sitten tulkitsevat : D

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #53 : 24.09.07 - klo:20:39 »
Niinpä, tarpeeksi kauan kun jotain asiaa vääntää ja tuumii niin siitähän saa juuri sellaisen kuin haluaakin. ::) Ja saattaahan se olla niinkin että meidän pojat pilke silmäkulmassa vielä vähän härnää ja heittää löylyä lisää. Ihan vaan niiden toisten kiusaksi. Ja sitten nauravat kippurassa. 8)

Poissa Korppi

• Jäsen
  • *
« Vastaus #54 : 25.09.07 - klo:12:37 »
Joo, kyllä nuo Rammsteinin tekstit on tulkittavissa ihan just kuten kukin haluaa. Ja kun herrat taiteilijat on itse sanoneet, etteivät halua antaa valmiita tulkintoja vaan haluavat antaa jokaisen miettiä itse, niin silloin myös nuo natsitulkinnat on ihan yhtä "oikeita" näkemyksiä. Mut silti on uskomatonta, että joku viitsii nähdä noin paljon vaivaa yhden bändin leimaamiseksi, on vissiin liikaa vapaa-aikaa... ::)

Poissa Rosenrot

• Seniori
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #55 : 30.09.07 - klo:13:34 »
Niinpä, tarpeeksi kauan kun jotain asiaa vääntää ja tuumii niin siitähän saa juuri sellaisen kuin haluaakin. ::) Ja saattaahan se olla niinkin että meidän pojat pilke silmäkulmassa vielä vähän härnää ja heittää löylyä lisää. Ihan vaan niiden toisten kiusaksi. Ja sitten nauravat kippurassa. 8)
Niinpä.. Ja muutenkin tuollaiset puheet on vain ilmaista mainosta bändille.  ;)

Jokaisella maalla on jokin todella ikävä ja häpeällinen ja kipeä asia historiassaan (Suomella vuoden 1918 sisällissota) ja Saksalla se on natsismi ja sekin vielä niin lähihistoriassa, että vielä on elossa tyyppejä, jotka on eläneet sinä aikana ja luultavammin siellä on ollut Rammsteininkin jäsenien pappoja taistelemassa hakaristit käsivarsissa.
Rammstein saa hirveästi vaikutteita saksalaisesta kulttuurista, mistä Hitler ja kumppanit aikoinaan ammensi myös. Ja sitten jotkut mitään ymmärtämättömät pölvästit sitten yhdistävät kaiken saksaan liittyvät jutut natsismiin. Saksa esim käyttää kotkaa vieläkin tunnuksenaan, joka oli saksan tunnus jo ennen Hitleriä. Minulle se ainakin tuo hyvinkin voimakkaan Natsi assosiaation (siksi en ymmärrä miksi ne ei sitä suosiolla vaihtaneet).

Minusta tuollaiset jutut kertoo enemmän tämän henkilön omasta ajatusmaailmasta kuin Rammsteinista. En minä ole yhteenkään Rammstein kappaleeseen törmännyt, joka kertoisi germaanisen rodun ylemmyydestä ja juutalaisten alemmuudesta.
Sie will es und so ist es fein
So war es und so wird es immer sein
Sie will es und so ist es Brauch
Was sie will bekommt sie auch

vepa^

• Vieras
« Vastaus #56 : 30.09.07 - klo:17:25 »
lainaan itseäni tästä samaisesta viesti ketjusta. saattaa olla joidenkin mielestä turhaa mutta tätä mieltä olen edelleen ja mielestäni olette paisutelleet tätä asiaa vähän liikaa.

oli mistä oli minä tiedän totuuden ja niin tiedätte tekin. se riittää minulle.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #57 : 30.09.07 - klo:17:32 »
Tämähän on keskustelua?  ::)

Ja keskustelussa jokainen tuo mielipiteet esiin.

Poissa Danatsu

• Veteraani
« Vastaus #58 : 30.09.07 - klo:17:34 »
Tämähän on keskustelua?  ::)

Ja keskustelussa jokainen tuo mielipiteet esiin.
ja tuo sun ava beltsu on epäilyttävä...
musta o iha sama mitä ne muut ihmiset ajatteloo, pikemminki vaa huvittaa toi touhu. Täl hetkel mua ärsyttää vaa edellee toi lakupekan pois otto  >:(

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #59 : 30.09.07 - klo:17:37 »
Lainaus
ja tuo sun ava beltsu on epäilyttävä...
"Reps"  ;D

rikulla on iso  :D

Nyt vasta tajusin...