Rammstein Videos 1995-2012 Rammstein Mein Herz Brennt Rammstein Made in Germany Rammstein Liebe Ist Fr Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Kirjoittaja Aihe: Mitä mieltä olette?  (Luettu 23099 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa fellfrosch

• Konkari
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Mitä mieltä olette?
« Vastaus #30 : 07.07.07 - klo:17:20 »
en muista mikä on suomalainen nimitys eri rotuisten vihaajille... joku aika napakka se oli :D
Öööh. Tarkoitatko rasisti?

tudekki

• Vieras
« Vastaus #31 : 07.07.07 - klo:23:37 »
en muista mikä on suomalainen nimitys eri rotuisten vihaajille... joku aika napakka se oli :D
Öööh. Tarkoitatko rasisti?
ei vaan sellanen enemmän puhekielessä käytetty joku ihan lyhyt... alkaa muistaakseni N:llä

Eifersucht

• Vieras
« Vastaus #32 : 08.07.07 - klo:00:40 »
Narsisti?

tudekki

• Vieras
« Vastaus #33 : 08.07.07 - klo:16:29 »

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #34 : 08.07.07 - klo:16:32 »
 :D

sehnsucht

• Vieras
« Vastaus #35 : 19.07.07 - klo:22:40 »
Kyllä noita natsi viittauksia löytyy vaikka kuinka jos niittä oikeen hakemalla hakee. Se oli hyvä mitä tossa Tikkisen linkissä oli että rammstein jakaisi keikoillaan ekstaasi pillereitä ala-ikäisille joo varmaan joo, hankkikaa uskovaiset elämä vi**u vieköön. Kyllä muitakin metalli bändeiltä kans mustamaalareita ettei vaan Rammstein kärsi siittä. Hitler raiskas koko hakaristin jossain muissa kulttuureissa uskottiin että jos piti hakaristiä ikkunalla se piti paholaiset poissa.

Ja Industrial musiikki mitä Rammstein edustaa, flirttaillaan yleensä fasismin kanssa mutta se on yleensä parodiaa. Rammstein keikkoilla on just sillai että esim. Till käskee nostaa kädet ilmaan ja yleisö tottelee sillai kunnon diktaattori valtiossa tapahtuu että ihmiset tottelee mitä johtaja sanoo. en mä ny sano että Rammstein tyypit on natsei tai fasisteja kunnon tyyppejä ne on. :)  http://www.kuolleenmusiikinyhdistys.net/frames.htm (Tuolla on historiaa Industrial musiikkista)

Ja hei hevi kuuluu olla vaarallista. Paitsi suomessa ei ole nyt hevi musiikki vaaralista koska vauvasta vaari kuuntelee Lordia ja pissikset ostaa jostain Seppälästä Mötörhead paitoja ja luulee että Mötörhead on ruotsalainen vaatemerkki :)

Just näin! Todellakin, jos haluaa niin kaikkia voi oikeasti syyttää kaikesta, mitä sanoit v.1984 lukiossa 16-kesäsenä, mitä teit 9-vuotiaana, kun pöllit kaupasta purkkapaketin, mitä vaan kun kaivellaan. Suomen poliitikot 70-luvulla, kuka pyllisti Neuvostoliittoon, kuka oli taistolainen jne. Kaivellaan ja laitetaan asiat yhteen ja kun päätetään että asia on näin, sen jälkeen on oikeasti "helppo" nähdä kaikki asiayhteydet johonkin tiettyyn ryhmään. Itse uskon vahvasti bändin provosoivan, ja juuri tämä vetoaa. No onhan Ozzykin syöny lepakoita ja laulanu vaikka mistä ja heti äijä on saatananpalvoja, taas provokaatio. Rock musiikki on aina ollut ja tulee olemaan kapinaa auktoriteettiä vastaan. On se sitten vanhemmat, valtio, mikä vaan. Ja se tietenkin synnyttää myös vastareaktion, näin maailma on oikeasti rakentunut; Ying&Yang, musta&valkoinen, yö&päivä, oikeisto&vasemmisto jne. Nyt on taas joku provosoitunut ja tehnyt oikein nazi-blogin ja yhdistänyt sen Rammsteiniin. Sehän on "helppoa", saksalainen bändi, joka laulaa saksaksi, tekee vahvoja lyriikoita/riffejä ja kas näin nazi-keitto on valmis,. eikun syömään!! Ja mä kun luulin että mulla ei ole mitään tekemistä, ni sit mä törmään tyyppiin joka on oikeesti tehny blogin, jostain bändistä, että ne on natseja, HYVÄÄ PÄIVÄÄ!! En kestä, juuri kun pidin kaverilleni luennon, hän mainitsi mun kuuntelevan natsimusaa, ni sit pitää vielä tällaiseen törmätä. Toivottavasti tuo ukko ei saa kannatusta ajatuksilleen.

EdIT: onko tämä sitten suomen oikeistomusaa.....

Ydinlataaja: Mannerheim

Haluan syntyä uudestaan
Ahnetta naapuria lahtaamaan
Rinnalla jäyhän kansan
kiitollisuudessa tarpovan

Rattaat pois ja ratsaille
Raivatkaa tilaa patsaille
Kenraaliksi, aatelispojaksi
Tähtään enkä yhtään vähempään

Mannerheim
Mannerheim
Tahdon olla suuri mies kuin
Mannerheim
Mannerheim, Mannerheim

Olet ristisi raahannut
Sankarit karut siunannut
Mikään muu ei voi riittää
kun tiedossa on määränpää

Kohti vapautta puolesta naisten,
vanhusten ja vaivaisten

Mannerheim
Mannerheim
Mannerheim
Mannerheim, Mannerheim

Mannerheim
Mannerheim
Voisin olla rohkea kuin
Mannerheim
Mannerheim, Mannerheim

Tahdon tuoda takaisin
Suomalaisen supersankarin
Pussihousut ja ryhdin suoran
Hei otetaan ryyppy ja lauletaan

Mannerheim
Mannerheim
Mannerheim
Mannerheim, Mannerheim

Mannerheim
Mannerheim
Voisin olla rohkea kuin
Mannerheim
Mannerheim, Mannerheim

että näin...
« Viimeksi muokattu: 19.07.07 - klo:22:49 kirjoittanut sehnsucht »

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #36 : 21.09.07 - klo:11:13 »
Here is Till Lindemann of Rammstein goose-stepping on stage in a military-style uniform and jack-boots at a “Völkerball” concert.

i

For comparison Hitler hails his goose-stepping personal SS-guard on parade. It is obvious that Lindemann is a very accomplished goose-stepper and the Hitler’s personal Leibstandarte-SS would probably be green with envy at his display of goose-stepping form. You can see the entire, sordid scene in the Reise, Reise video, a link for which is posted on the main page.

Isn’t it bizarre that someone trying to prove that he has no Nazi sympathies would goose-step around the stage in jack-boots and what looks like a military uniform? The Lichtspielhaus behind him from some angles suggests the facade of the Reichstag. Later at the same concert he leads the fans in yelling several times in unison “Hei’” without the “l”. There seems to be a fascination with Nazism. Can they really be surprised that some people think that they have Nazi sympathies?
« Viimeksi muokattu: 07.10.07 - klo:01:46 kirjoittanut Betrunken »
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #37 : 21.09.07 - klo:11:32 »
Voi kettu mitä sontaa. :D

Poissa SchwarzeFee

• Ylläpitäjä
  • Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Böse Miene, Gutes Spiel.
    • www.RAMMSTEIN-HQ.com
« Vastaus #38 : 21.09.07 - klo:11:34 »
vi**n äpärät sa**ana!!! Mistä toi juttu oli?!

vepa^

• Vieras
« Vastaus #39 : 21.09.07 - klo:11:35 »
oli mistä oli minä tiedän totuuden ja niin tiedätte tekin. se riittää minulle.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #40 : 21.09.07 - klo:11:36 »
oli mistä oli minä tiedän totuuden ja niin tiedätte tekin. se riittää minulle.

Olen täysin samaa mieltä.

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #41 : 21.09.07 - klo:11:41 »
Mullakin on näitä huijareita riittänyt. Olisin varmaan tonnin köyhempi jos olisin kaikkiin mennyt =) Ensimmäisestä kerrasta on kyllä se hyvä puoli, että sen jälkeen oppii aika hyvin.

Sinnlos

• Vieras
« Vastaus #42 : 21.09.07 - klo:11:46 »
Voi apua tuolla on linkkejä ihan sairaisiin juttuihin. >:( Pienet mahtaa olla heidän omat murheensa kun tuollaista kiusantekoa ja "mainostusta" levittävät.

Poissa Seemann

• Veteraani
  • Sukupuoli: Mies
  • Art Is Resistance
« Vastaus #43 : 21.09.07 - klo:17:31 »
noi on iha pönttöjä juttuja. keskittyis oikeisiin natseihin eikä liittäisi taidetta siihen >:(

esim. noi ich will musa videon kysymykset tuolla sivuilla oli iha pehmeitä
esim.
Mikä on se taulu videon alussa ketä se on joku natsi johtja? sehän on Flake vi**n ääliöt
Miksi heillä mohawk kampaukset? ehkä siksi että he halusi vaihtaa hiustyyliä vähän punkipaan. Ja toiseksi on sellainen intiaani heimo ku Mohawk niillä oli perinteisesti varsinki miehillä mohawk kampaukset että oliko nekin intiaanit natseja?
Miksi Tillillä on jalka poikki? siis mitä onko kaikki ihmiset jolla on jalka paketissa natsi?

Mä kuulin että Hitler oli Jazz ja blues muusiikkia vastaan. se sano että se kauheata melua ja saatanan palvontaa. Jazz ja blues siittä syntyi rock ja rockista metallia että Rammstein jäsenet olis ollut aika epäisänmaalisia ja varma teloitus että millai he olis voinut olla natseja? Se ärsyttää ku ihmiset ei voi ottaa selvää asioista ennen kuin aletaan syyllistämään
« Viimeksi muokattu: 21.09.07 - klo:17:53 kirjoittanut Seemann »
"Joskus yksinäisyys tuo minusta luovuuden esiin - otan toisen lasin viiniä ja minusta tuntuu jopa vieläkin kurjemmalta. Taidetta ei synny ilman tuskaa, taiteen taso siis vastaa tuskan määrää."

Till Lindemann

Poissa Betrunken

• Fossiili
  • Children Of Slum
« Vastaus #44 : 21.09.07 - klo:18:00 »
Minä vain etsin tietoa rammsteinista niin tuo tuli vastaan.Ajattelin vain laittaa foorumille :-\