Rammstein Videos 1995-2012 Rammstein Mein Herz Brennt Rammstein Made in Germany Rammstein Liebe Ist Fr Alle Da
Rammstein CDON.COM:issa

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Yleinen Rammstein keskustelu / Vs: ON-TOPIC.
« Uusin viesti kirjoittanut DBB 08.06.17 - klo:14:25 »
Ahoi! Huomenna sitten nostalgiatripille Vantaalle. Melkein tasan 10 vuotta on kulunut siitä, kuinka tästä bändistä tuli ns. jonnevuosien suuri päähänpinttymä ja fanituksen kohde. Käsittämätöntä näin jälkikäteen ajateltuna kuinka paljon erilaisia tunnetiloja on saanut läpikäydä yhden yhtyeen tähden. Sellaista ei tule tapahtumaan enää minkään artistin kohdalla. Toivottavasti Vehkalan keikka lämmittää näitä viboja. Hyvää festaria kaikille, jotka täältä paikalle eksyvät.
2
Kulttuuri / Vs: Assassin's Creed pelit / tuleva elokuva
« Uusin viesti kirjoittanut Betrunken 06.05.17 - klo:02:03 »
Black Flag kovin, sitten syndicate ja Roague.
Unity oli sellainen ettei innostanut.
3
Yleinen keskustelu / lainojen vertaaminen?
« Uusin viesti kirjoittanut ritakivela 19.03.17 - klo:16:28 »
Hei! Tarttisin lainaa mahollisimman pienellä korolla ja mahollisimman yksinkertaisesti saatavilla. Haluisin vähän vertailla eri firmojen avulla lainoja, niin onko kukaan käyttänyt esimerkiksi näitä firmoja vertailuun: www.vertaalaina.fi tai www.fixura.fi ?
4
Kulttuuri / Assassin's Creed pelit / tuleva elokuva
« Uusin viesti kirjoittanut Tilli 22.11.16 - klo:20:56 »
Onko kenellekkään tuttuja pelejä nämä? Mä oon hurahtanut kympillä ja vuoden verran tahkonut. Laatikosta löytyy 3 ja 4 black flag. Plussaa näille peleille siitä että nämä jopa vähän sivistää historiassa. Pelit kun sijoittuvat historiallisten tapahtumien keskelle (esim. Amerikan vapaussota)  :)
5
Yleinen keskustelu / Vs: tasapainoskootterit?
« Uusin viesti kirjoittanut Tilli 22.11.16 - klo:20:50 »
Ruotsissa näiden laturit polttaneet kaksi taloa  :o
6
Yleinen keskustelu / Vs: tupakoinnin lopettaminen!?
« Uusin viesti kirjoittanut Tilli 22.11.16 - klo:20:48 »
Muija lopetti sähkötupakan avulla. Ensin veti nikotiininesteitä. Sit pikkuhiljaa vähenti nikotiininesteiden määrää ja lisäsi tilalle enemmän makunesteitä. Täälläpäin on ainakin sähkötupakka kauppoja joissa erilaisia sähkötupakoita. Kauppiailla hyvää asiantuntemusta millanen kannattaa ottaa. Heidän kautta pystyy myös tilaamaan erilaisia nesteitä.
7
Yleinen keskustelu / Vs: OFF-TOPIC
« Uusin viesti kirjoittanut Tilli 22.11.16 - klo:20:41 »
Itsehän olin ihan internetti noviisi kun tänne liityin ekan kerran ja vielä muistan mitä kautta, rammasteinin sanat suomeksi googlella.
Nykyisin taas ei tule itsekkään kuunneltua oikein musiikkia kun autossa ja 7-9v sitten ei tullut pelattua videopelejä aktiivisesti ja nykyisin taas niitä pelailee ja niiden mukaisella foorumeilla käy lukemassa juttuja tai saati peräti jokusen viestin vääntää.

Eikös rammsteinini ole ensvuonna julkaisemassa uutta albumia, ihan kun olin lukevinai jostain.
Jep syksyllä 2017 tai keväällä 2018  :P saap nähä alkaako tää foorumi sillo enemmän elämään
8
« Uusin viesti kirjoittanut Betrunken 22.11.16 - klo:18:52 »
Itsehän olin ihan internetti noviisi kun tänne liityin ekan kerran ja vielä muistan mitä kautta, rammasteinin sanat suomeksi googlella.
Nykyisin taas ei tule itsekkään kuunneltua oikein musiikkia kun autossa ja 7-9v sitten ei tullut pelattua videopelejä aktiivisesti ja nykyisin taas niitä pelailee ja niiden mukaisella foorumeilla käy lukemassa juttuja tai saati peräti jokusen viestin vääntää.

Eikös rammsteinini ole ensvuonna julkaisemassa uutta albumia, ihan kun olin lukevinai jostain.
9
Yleinen keskustelu / tupakoinnin lopettaminen!?
« Uusin viesti kirjoittanut sinivirta 28.09.16 - klo:18:45 »
elikkä oon nyt tässä jo yrittänyt lopettaa aika kauvan tupakoinnin. Oon koittanu kaikkia mahollisia nikotiinituotteita ja kaikkee, mutta mikään ei tunnu auttavan! onko kukaan koittanut lopettaa sähkötupakan avulla? Onko siitä ollut apua kellekkään?? Ja miten niissä kun on ne kaikki nesteet ja eri osat, eri vahvuset nesteet ja kaikki, onko se hirveen hankala vempele? katsoin ite netistä näitä:  www.siu.fi tai www.paulsaar.com?

T: todella halukas lopettamaan!!
10
« Uusin viesti kirjoittanut Tilli 22.08.16 - klo:20:21 »
Kerra kolmessa kuukaudessa tulee käytyä. Niin vähän elämää täällä ettei toinna sen useammin käydä. Eikä nykyää koneella istuminen oikee kiinnosta samallalailla kuin ennen eikä samallalailla ole aikaakaan ku työt tunnin/puolentoistatunnin päässä ja kaks vekaraa jaloissa joiden kanssa menee illat nopsaa. Ennen koneel foorumissa ja Rammstein soiden taustalla mediaplayerista. :D Nykyää suoratoistopalvelusta sekalaista metalli ja rock musiikkia. Vähän rebel countryakin ja hellbillya kotitöitä tehdessä :P
Sivuja: [1] 2 3 ... 10