Spiel Mit Mir - Leiki kanssani

© Rammstein-HQ
Me jaamme saman huoneen ja sängyn velikulta tule ja ole niin kiltti velikulta tule ja kosketa minua liu'u lähelle minua Sängyn edessä musta aukko ja jokainen lammas tippuu sisään olen jo liian vanha mutta lasken ne silti koska en voi nukkua Navan alla, haaroissa valkoinen unelma odottaa jo velikulta tule pidä lujasti ja ravista minulle lehdet puusta Leiki leikkiä kanssani anna minulle kätesi ja leiki kanssani leikkiä leiki kanssani leikkiä leiki kanssani koska olemme yksin leiki kanssani leikkiä isä, äiti, lapsi Velikullan kättä sattuu hän kääntyy taas seinää päin veli auttaa minua silloin tällöin että voin nukkua Leiki leikkiä kanssani anna minulle kätesi ja leiki kanssani leikkiä leiki kanssani leikkiä leiki kanssani koska olemme yksin leiki kanssani leikkiä leiki kanssani leikkiä leiki kanssani leikkiä leiki kanssani leikkiä leiki kanssani leikkiä isä, äiti, lapsi

© Rammstein
Wir teilen Zimmer und das Bett Brüderlein komm und sei so nett Brüderlein komm fass mich an Rutsch ganz dicht an mich heran Vor dem Bett ein schwarzes Loch Und hinein fällt jedes Schaf Bin schon zu alt und zähl sie doch Denn ich find keinen Schlaf Unterm Nabel im Geäst Wartet schon ein weißer Traum Brüderlein komm halt dich fest Und schüttel mir das Laub vom Baum Spiel ein Spiel mit mir Gib mir deine Hand und Spiel mit mir Ein Spiel Spiel mit mir Ein Spiel Spiel mit mir Weil wir alleine sind Spiel mit mir Ein Spiel Vater, Mutter, Kind Dem Brüderlein schmerzt die Hand Er dreht sich wieder an die Wand Der Bruder hilft mir dann und wann Damit ich schlafen kann Spiel ein Spiel mit mir Gib mir deine Hand und Spiel mit mir Ein Spiel Spiel mit mir Ein Spiel Spiel mit mir Weil wir alleine sind Spiel mit mir Ein Spiel Spiel mit mir Ein Spiel Spiel mit mir Ein Spiel Spiel mit mir Ein Spiel Spiel mit mir Ein Spiel Vater, Mutter, Kind


«Takaisin.